Select Page

Advertisement

Mitsubishi Pajero 2015 debiutuje w Polsce

Mitsubishi Pajero 2015 debiutuje w Polsce

W polskich placówkach Mitsubishi Motors zadebiutował już nowy model Mitsubishi Pajero 2015 po faceliftingu.

Zmodernizowany model rozsławionego dzięki sukcesom w rajdzie Dakar, terenowego SUV-a Mitsubishi  Pajero z 2015 roku modelowego wyróżnia się nową stylizacją przodu pojazdu, nowym wzorem osłony koła zapasowego w kolorze nadwozia na tylnych drzwiach i światłami do jazdy dziennej w technologii LED. Wewnątrz Pajero 2015 znajdziemy między innymi znakomity system audio prestiżowej firmy Rockford Fosgate 2 DIN z dotykowym, ciekłokrystalicznym wyświetlaczem. Standardem w nowym Pajero 2015 jest także system monitorowania ciśnienia w oponach TPMS. W ofercie znajdzie się także 3-drzwiowa wersja Mitsubishi Pajero 2015, która pojawi się w salonach w marcu 2015 roku.

Słynna terenówka i nadal niepobity rekord 12 zwycięstw w Dakarze…
Mitsubishi Pajero to jeden z dwóch najbardziej znanych modeli spod znaku Trzech Diamentów. Światową sławę zdobył dzięki rajdowi Dakar, który uchodzi za najtrudniejszą dla człowieka i samochodu próbę sportową. Mitsubishi Pajero jest najbardziej utytułowanym samochodem w 36-letniej historii tego rajdu-maratonu i ma na swoim koncie dwanaście zwycięstw. Aż w pięciu edycjach Dakaru wszystkie miejsca na podium przypadły zawodnikom zasiadającym za kierownicą Pajero.  Żaden z producentów samochodów, motocykli bądź ciężarówek nie osiągnął takich rezultatów, jak Mitsubishi a rekord 12 zwycięstw nie został dotąd pobity przez inną markę.

…dzięki niezrównanemu napędowi 4×4 i niezawodności
Wkraczając na nowe terytoria – jak to miało miejsce np. w 1983 roku w przypadku debiutującego wtedy, pierwszego modelu Pajero – samochody terenowe firmy Mitsubishi Motors nigdy nie czyniły tego kosztem wytrzymałości, dzięki czemu te niezwykle twarde pojazdy chętnie znajdowały nabywców wśród architektów, farmerów czy weterynarzy. W odróżnieniu od luksusowych SUV-ów, terenówki, takie jak model Pajero znalazły sobie unikalną niszę rynkową, gdzie przede wszystkim liczą się możliwości terenowe w połączeniu z komfortem i niezawodnością.

Te cechy i dobre osiągi są gwarantowane dzięki solidnej konstrukcji Mitsubishi Pajero (rama zintegrowana z nadwoziem), mocnej, oszczędnej, wysokoprężnej, turbodoładowanej jednostce napędowej z układem wtryskowym Common Rail o pojemności 3.2 litra i mocy 200 KM oraz znakomitemu układowi napędu na 4 koła Super Select 4WD z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Z silnikiem współpracuje inteligentna, automatyczna, pięciobiegowa skrzynia biegów INVECS-II (Innovative Vehicles Electronic Control System) z sekwencyjnym trybem „Sport Mode”, która dopasowuje się do stylu prowadzenia kierowcy i dobiera przełożenia odpowiednio do zapamiętanych danych. Ogromne możliwości w terenie dają znakomite parametry – 700 mm głębokość brodzenia, 45-stopniowy kąt pochylenia, 35-stopniowa zdolność wspinania czy 34,5-stopniowy kąt natarcia.  Mitsubishi Pajero może holować przyczepy o masie 3500 kg.

Facelift 2015
Zachęcona świetnymi wynikami sprzedaży (do dziś sprzedano ponad 3 miliony egzemplarzy Mitsubishi Pajero) firma MMC nieustannie pracuje nad udoskonalaniem swojego wciąż niezwykle popularnego modelu Pajero, jednocześnie zachowując wyjątkowy charakter tego auta. Najnowszy model 2015 otrzymał nowy przedni zderzak i atrapę chłodnicy oraz nową osłonę koła zapasowego w kolorze nadwozia na tylnych drzwiach pojazdu. Standardem w Polsce są ponadto światła do jazdy dziennej w technologii LED, znakomity system audio prestiżowej firmy Rockford Fosgate 2 DIN z dużym wyświetlaczem, system monitorowania ciśnienia w oponach TPMS i nowy kluczyk ze składanym grotem.

Oferta w Polsce i wersja 3-drzwiowa
W Polsce Mitsubishi Pajero Wagon (5-drzwiowe) jest dostępne w bogato wyposażonej wersji Instyle AT, która oprócz systemu audio Rockford Fosgate i świateł dziennych LED, oferuje między innymi  automatyczną klimatyzację, skórzaną tapicerkę siedzeń wraz z pokrytą skórą kierownicą i gałką zmiany biegów, tempomat i zestaw Bluetooth ze sterowaniem w kierownicy, kamerę cofania, okno dachowe, elektryczną regulację siedzeń kierowcy i pasażera, przednie reflektory ksenonowe i elektrochromatyczne lusterko wsteczne. O bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów dbają systemy stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD, układy wspomagania hamowania i priorytetu hamulca, wzmocnienia boczne w przednich drzwiach, zestaw 6 poduszek bezpieczeństwa ? czołowe i boczne kierowcy oraz pasażera a także kurtynowe poduszki powietrzne dla 1. i 2. rzędu siedzeń. Mitsubishi Pajero Wagon Instyle AT jest dostępne w 7 kolorach nadwozia i kosztuje w tej wersji 229 990 zł.

Już niebawem ? wiosną 2015 roku w polskich salonach zadebiutuje 3-drzwiowa odmiana Mitsubishi Pajero 2015 a więcej informacji na jej temat producent przekaże przed rynkową premierą.

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress