Select Page

Skoda Kodiaq na Tour de France

Skoda Kodiaq na Tour de France

ŠKODA Kodiaq wystąpiła w ostatniej fazie Tour de France, z Chantilly do Paryża. Promując nowy wizerunek, samochód poprowadził peleton wzdłuż legendarnego bulwaru Champs-Elysées do linii końcowej.

ŠKODA Kodiaq wystartowała na Tour de France w przebraniu, by później pokazać się światu po raz pierwszy w trakcie premiery berlińskiej, która odbędzie się 1 września. Kilka tygodni później pojazd zostanie zaprezentowany podczas Paris Motor Show. ŠKODA wypuszcza swój nowy model w ramach ofensywy w segmencie SUV.

Kodiaq to ucieleśnienie wszystkich cech przypisywanych marce, w tym wyróżniającego się designu, pełnego charakteru, jak również wyjątkowej przestrzenności wnętrz, wysokiej funkcjonalności i inteligentnych rozwiązań.

Ten wszechstronny SUV o długości 4,7 metra oferuje największą powierzchnię bagażnika w swojej klasie oraz regulowany trzeci rząd siedzeń. Rozszerzone opcje łączności, nowoczesne systemy wspomagania kierowania i wybiegające w przyszłość funkcje informacyjno-rozrywkowe to tylko nieliczne z wielu właściwości stanowiących o przewadze nowej ŠKODY Kodiaq, której sprzedaż rozpocznie się na początku 2017 roku.
Nazwa ŠKODA Kodiaq pochodzi od nazwy gatunku niedźwiedzia żyjącego na wyspie o tej samej nazwie, znajdującej się na południowym wybrzeżu Alaski. Rozmiar, siła, poczucie więzi rodzinnych i umiejętności zewnętrzne to wartości, które dzielą niedźwiedzie kodiackie i nowy SUV ŠKODY.
Po raz trzynasty z rzędu ŠKODA wspiera Tour de France jako oficjalny partner. Ponadto, marka po raz kolejny została sponsorem Zielonej Koszulki lidera ogólnej punktacji wyścigu. Jednocześnie ŠKODA jest oficjalnym partnerem pojazdu prowadzącego wyścig. Co roku firma dostarcza 250 samochodów dla celów organizacyjnych i pomocniczych.

W trakcie niemal trzytygodniowej pracy podczas wyścigu flota ŠKODY pokonała około 2,8 milionów kilometrów. W trakcie 103. edycji Tour de France rowerzyści pokonali ponad 3,5 tysiąca kilometrów w ramach 21 faz.

Kolarstwo jest bliskie sercu ŠKODY, ponieważ tradycja rowerowa sięga początków historii marki. To 121 lat temu, w miejscowości Mladej Boleslavi, założyciele firmy Václav Laurin oraz Václav Klement zaczęli produkcję rowerów, co stanowiło wówczas podstawę działalności marki. Obecnie Tour de France stanowi filar aktywności sponsorskiej ŠKODY.


Źródło: Skoda, informacja Mototarget.pl

Nasz Patronat

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress